Arvid




sötaste, kring året gammal.


Min lilla ögonsten som jag älskar så obeskrivligt mycket! Att jag en gång levt utan dig könns helt overkligt.
Nu präglar du alla mina dagar med din glada, bestämda och omtänksamma personlighet. Förgyller mitt liv på ett sätt jag inte trodde var möjligt! Vår fina,fina pojke som snart ska bli storebror...Och någonstans gnager en liten oro om hur allt ska gå...

Hur min älskade son ska reagera på hela situationen "ny bebis tar mammas (och pappas) uppmärksamhet!". Jag vill ju kunna finnas där för honom precis lika mycket som nu, och hoppas kunna göra det.Trots att hans behov riskerar att hamna lite längre ner på listan vid amning osv...Det känns otroligt skönt att F har semester i samma veva som bebis kommer! En förhoppningsvis lugn period där vi båda kan finnas till hands vid den stora omställningen. Inte bara för oss som föräldrar. Utan framför allt för vår Arvid! Min lilla ögonsten som jag älskar så obeskrivligt mycket.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0