Humörsvängningar...

Världens sötaste underläpp med darr!! (gammal,gammal bild på sötaste ponken min...)

Mitt humör har svängt rejält de senaste dagarna...Bråcket var liksom det som fick bägaren att rinna över kan man lugnt säga! Inte nog med min foglossning, nejdå ett bråck också, till råga på allt! *suck* Som om det inte gjorde ont att "ta sig fram" INNAN det...Nu en överj*vlig smärta bara efter en dag i "upprätt läge"!

Men idag har det vänt. Iallafall lite! Efter jobbet hoppade jag i plurret och simmade drygt en kilometer. Kändes underbart att slippa smärtan av belastning av fogarna för en stund! Och jobbigt var det också :-) fast på ett skönt sätt (såsom efter ett härligt konditionspass!)

För övrigt innebär graviditet för mig och min kropp (det kan jag säga att jag lärt mig efter snart 2 graviditeter va?)att avstå från min "vanliga fysiska aktivitet"! Det är mycket som förändras kroppsligt och för just MIG ger det helt andra förutsättningar för vad kroppen faktiskt klarar.
Trots att jag tycker mig vara någorlunda tränad som grund och helst av allt pressar mig att klara mer än jag borde, ska jag försöka koppla bort träningen helt framöver! Förutom simningen ska jag vila mig i form för förlossningen (funkade ju ypperligt sist) och fokusera på fysisk aktivitet efteråt! Till hösten återkommer jag med nya friska tag!Lita på det :-)

Kram//E
Lynn
2010-03-10 @ 21:33:30

Det tror jag kan vara nyttigt ibland med lite vila emellanåt, kanske inte för mig då som mest vilar ;) Jag hänger väldigt gärna med på träning i höst.

Ha det så bra så ses vi! Kram

Elin
2010-03-11 @ 18:05:07
URL: http://elinpels.blogg.se/

Vila är mycket nyttigt! bra då kan vi sporra varandra i höst :-) kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0