Dödstrött!

Efter igår (galen dag!!) har jag inte riktigt kunnat återhämta mig ordentligt än... Redan klockan 05.00 var jag uppe och igång med kakbak! Sedan flöt dagen på med klädbytardag, barnvagnsköp i Sthlm och shopping.
Hemma igen vid 20.00, lagom mör....Men såå nöjd :-). Vagnen står uppställd i vardagsrummet så jag ska försöka få till en bild så ni får se. En klassisk Brio i svart!

Arvids födelsedagsfirande gick fint trots att jag kände mig lite låg (ja, dödstrött..) Och han somnade som en stock alldeles nyss! Vår underbara lillkille som börjar bli så stor...Ofattbart och lite läskigt hur tiden kan gå så fort!

Nu väntar en lugn kväll. Imorgon ska jag till barnmorskan för första gången sedan inskrivningen!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0