Välkommen v.39!

 

Midsommarafton och v.39, bilden tagen vid mormor och morfars lilla pärla vid havet. En av de mysigaste platser jag vet och som starkt förknippas med somrarna när jag var liten!

Vi har haft en jättebra midsommarhelg med god mat, jordgubbstårta och sol i massor. Jag känner mig stor som en val och stånkar mig fram i värmen. Men ibland får jag dessa infall som häromdagen då jag desperat försökte komma ner på marken och göra armhävningar(!), en ganska rolig syn enligt F...Jo min träningslusta är enorm emellanåt, speciellt dessa ljumma sommarkvällar PERFEKTA för att ta en löprunda :-). Självklart blir det inga löprundor för mig denna sommar, men jag bär på en energi som kommer att behövas inför ett kommande lopp...Förlossningen! Jag känner mig lugn som en filbunke och bara önskar att första värken ska smyga sig på... men ju mer jag tänker mig in i situationen blir jag lite skakis...Just nu är det ju så spännande för att man inte vet NÄR det ska starta! Men nedräkningen är igång på allvar!

v.39...
+14 kg
bissens puls 135
Sf-mått 35
järnvärdet 130
fortfarande fixerad bisse
Ida
2010-06-27 @ 21:20:07
URL: http://www.ida-thisisme.blogspot.com

Vilket fint foto :) Sommar!

Snart snart e de ju dax, stort Lycka till!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0