Torsdag!

Sommarvärme ute och jag fortsätter mitt rödfärgningsprojekt som jag påbörjade igår. Jag har funderat på det länge då solen gassar på altanen och panelen typ hade en blek rosagrå nyans istället för faluröd! men vi ska panela om om några år så att lägga ner tid och pengar på att måla var onödigt. Enligt F. Men igår fick jag ett ryck (Vi hade ju ändå en stor hink rödfärg hemma redan!) Och nu blir det kanonfint vid vår nya altan!!! Tror tom F är nöjd för nu pratar han om att fortsätta måla hela utbyggnaden- där solen ligger på mest :-)

Mitt sätt att "boa" denna graviditet blir utomhusjobb verkar det som. Jag stortrivs ute nu och vill pyssla med rabatter, gräsklippning och målning. Men det är tungt så det gäller att ta lite i taget och fylla på med mkt vätska i värmen! Idag ska vi börja med trappen till altanen och sedan är allt klart!!! Jag är nöjdare är nöjdast och har massor av bilder som jag aldrig hinner lägga upp. Men snart så!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0