Fredag

I starten av räckesbygget...

Visar en bild på det påbörjade altanräcket (som nu är klart - ska få till bilder på det med...) Idag har jag möblerat om lite med krukor och utemöbler och solsängen har kommit på plats. Bara trappen som fattas nu! Virke till den fanns varken i Östhammar lr Öregrund, så F ska ta hem från sitt gamla jobb istället.*Längtar*
Synd bara med myggen såhär om kvällarna...Mysigt att sitta ute annars, men myggen är bara för ättriga!

När F kome hem från jobbet idag tog vi en sväng till Öregrund för mat och glass! Riktigt mysigt! (Och skönt för trötta mamman att slippa laga mat) Nu har vi nattat Arvid och jag funderar på att göra honom sällskap, SÅ trött! Solen tog bra idag och jag känner mig lite mosig...Måste bara äta något sedan kryper jag isäng!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0