Fredag!!!

Och v.38!Har fått höra att magen sjunkit nu och det har den nog även om jag inte märkt så mkt av det själv...Men jag kan faktiskt ligga på rygg utan att bli halvt kvävd nu :-). Arvid går en kortis på dagis idag så jag har börjat dagen med storstädning av bottenvåningen!..Ja iaf kök och vardagsrum... Svettigt och tungt men nu har jag duschat och känner mig redo inför helgen. Tyvärr verkar även denna helg bjuda på regn men med bröllopsfeber på tv, Bakluckan och kanske lite shopping blir det nog bra ändå♥
Nu kommer en kär vän på besök...
Kram//E
Ida
2010-06-18 @ 15:16:55
URL: http://www.ida-thisisme.blogspot.com

Så fin mage å det börjar verkligen närma sig nu :) Magen ser lite mindre ut, tycker jag, så den har nog sjunkit lite ;)



Hoppas ni får en fin helg. Kram

Elin
2010-06-20 @ 11:47:46
URL: http://elinpels.blogg.se/

Tack snälla, tiden går så himla fort! Men ändå sakta...:-)

Önskar er detsamma!Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0