Dagens bilder

Sötaste rumpluftaren!

Mammamys på altanen...

...Och "kvällsgöra`t"


Klockan närmar sig 21.00 och aktiviteten i magen ökar i stadig takt (Ajajaj!). Det är utan tvekan en nattsuddare till bebis i magen! Får se om det fortsätter så utanför magen sen...

Vi har hjälpts åt att måla utbyggnaden under kvällen. Jag tog så högt jag nådde och nu målar F resten från en stege. Det blir verkligen skillnad! Arvid somnade som en stock direkt efter bad och välling (Vi kör utan sovstund på dagen och nu fungerar läggningen om kvällarna äntligen igen). Imorgon ska han gå på dagis i värmen så jag ska packa med svala ombyten och sandaler...Om han bara visste att han får åka "appbil"(lastbil) med pappa till dagis :-). "Mammas racerbil" (citat Arvid) vill inte gå som den ska så för tillfället får vi klara oss på EN bil...Men det är ju iof "pappas sportbil" (citat Arvid igen) vi snackar om så jag borde väl inte klaga...haha!

Nu kvällsfika och ännumer citronvatten. Tror att det är solen som gett mig en huvudvärk som heta duga. men verkligen en härlig sommardag!!!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0