Sista bilden

Ca en timme innan förlossningen började så bad jag F ta detta kort! Då var vi HELT ovetandes om att vi bara ca 3 timmer senare skulle få möta vår lilla dotter! Galet!!! Så detta blev alltså den sista bilden på bebismagen (förutom några kort under förlossningen) i v.38+4. Jag har tänkt sammanfatta hela händelsen, mest för min egen skull medan minnet av den är färskt. Kanske ett projekt för morgondagen!

Läkarbesöket idag var snabbt överstökat, och Freja är såklart  "ett alla tiders A-barn" :-). En riktigt nöjd liten tjej som bara äter och sover. Men hennes vakna stunder blir längre för var dag som går och jag njuter av hennes söta miner och grimascher.
Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad som lyckats få så fina barn ♥

Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0