Mjölkstockning!

Yep, trots en heldag med amning typ varannan timme så slog stockningen till i tisdagskväll...40 graders feber, tokömma bröst och ett humör näranog ett vraks :-(. Som tur är är freja världens snällaste och bara äter och sover. Hon kommer väl se ut som ett litet klot snart,efter all denna amning :-).
Jag fick penicillin efter läkarbesök i Öshammar men efter de nu två dygn som gått är bröstet (otroligt nog) SÄMRE! Idag har vi varit på Ackis efter kontakt med amningshjälpen, men rådet blev fortsatt "kur" med amning, såklart, och värktabletter/ penicillin. Jag kan lova er att jag varit riktigt eländig och jag är så tacksam för min underbara sambo som servar mig i ur och skur! Nu har jag defenitivt varit på botten och det kan bara bli bättre! Snart e jag tillbaka på banan!

Kram//E
Emma
2010-07-09 @ 13:21:47
URL: http://minikobra.blogg.se/

Aj aj, låter inte kul. Hoppas du kryar på dig syrran! KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0