God morgon!

Freja sover riktigt bra om nätterna nu men inatt är det rekord. Hon sov från 23.00 till 05.00! Annars brukar amningsstunden alltid vara runt 2-3 tiden. Skönast är att hon kommer till ro och kan somna i spjälsängen om kvällarna nu. Såklart mysigast med henne i vår säng, men vi somnar nog bäst båda två i varsin säng :-).

Efter lite mat somnade lillbruttan om, men jag kunde omöjligt somna. Kl.05.30 en lördag sitter jag med morgonkaffe och ska strax äta frukost. Resten av familjen får nog sova ett tag till tror jag...

Kram//E
Ida
2010-07-31 @ 08:56:38
URL: http://www.ida-thisisme.blogspot.com

God Morgon!

Såg att du skulle sälja lite kläder m.m. imorn söndag. Tänkte höra med dig om du säljer någon fleece- lr vinteroverall då? I stl 62, 68 lr 74?

När börjar det i Sund, orkar jag så tänkte jag kanske kika dit en sväng?

Hoppas ni får en bra lördag.

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0