Växer så det knakar!

 

Ja nu går jag med en ständig växtvärk i magen och det märks tydligt att den växer!! Det drar ordentligt i ligamenten så någon kräver mer plats :-). V.19 nu och om en vecka är det ultraljudsdags!!! Ska bli så spännande...
Vi har ordnat barnvakt hela dagen så en mysig middag på någon rolig resurang är inplanerad!

Men innan det ser jag nu fram emot helgen. Ska ta dagen som den kommer och bara mysa med mina älsklingskillar!

Kram//E
Lynn
2010-01-28 @ 22:20:08

Åhh, vilken fin babymage! Vad spännande att det snart är dags för ul!

Själv känner jag mig som en tvål, blek och jämntjock överallt :(

Hoppas vi ses något framöver och ha en skön & trevlig helg!

Kram

Elin
2010-01-29 @ 14:13:40
URL: http://elinpels.blogg.se/

Tack! Javisst känner man sig klumpig ibland..Men hoppas illamåendet ger sig för dig snart!

Vi kommer förbi under lör-kvällen :-) (nästa helg) Ser fram emot att träffa er!!KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0