Some new stuff...

 

 

Äntligen slog jag till på ett par ordentliga vinterkängor som jag nog kommer har användning av i flera år! Mysiga ljuslyktor från Indiska och strumpor till Kotte. Pop:s strumpor går lätt att märka och dessa var dessutom på rea :-). Lite kläder till mamma blev det med, bl.a en söt klänning som kan användas redan nu till tights, och även senare i vår/sommar. Självklart med utrymme för en växande magge!!

 

Nu har vi avnjutit pizzamiddag och magen står åt alla håll. Innan det "relaxade" jag med bad, ansiktsmask och hårinpackning så nu känner jag mig som ny! Ska röra ihop en guacamole till våra nachochips och sedan börjar en lång, mysig kväll i soffan.

 

Kram//E

Carro
2010-01-17 @ 09:59:11
URL: http://fitnessa.blogg.se/

vilka fina skor du hittade! Lustigt när vi pratade om det! :O)

Malin
2010-01-17 @ 12:05:57

Hej Elin!



Schyssta skor du har köpt. Jag skulle också behöva ett par vinterskor så jag tänkte höra vart du har köpt dem?

Elin
2010-01-17 @ 15:40:03
URL: http://elinepls.blogg.se/

Ja,jag är nöjd med skorna! Hittade dem på Stadium.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0