Onsdag!

Oj, redan onsdag...Har kommit bort mig lite bland dagarna sedan min långa sjukvecka...
Efter storhandling har vi sladdat oss hem i snöovädret och äntligen fått i oss middagen!
Idag har jag verkligen blivit varse min foglossning!!! Tänkte ett tag att jag måste varit lite pjosslig förra graviditeten, när jag knappt kunde gå korta sträckor utan att det kändes som om ryggen skulle sprängas...Men NU minns jag känslan! Shit! Jag kommer knappt ur soffan efter denna "rörliga" arbetsdag! Tur att vetekudden gör underverk...Men självklart känns det lite trist...Min annars aktiva livsstil, utbytt bara över en dag...
Nåja, jag vet med säkerhet att jag kommer ta igen det :-).

Nu ska jag maila några traderaköpare! Tradera kör kostandfritt (ingen provisiov för oss säljare) januari månad och då har jag passat på! Kläder som jag tänkt lämna till klädinsamlingen har nu gett mig en välkommen xtrasumma. Toppen!!!

Kram på er!!//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0