Färdig!

Kottes obligatoriska morgonpuss!

Nä,nu är jag färdig med att vara sjuk! Imorgon ska jag masa mig till jobbet. Om jag bara kommer ihåg nässprayen så ska det nog gå bra...Och jag tror inte att jag smittar längre!

 

Efter att ha legat i sängen hela helgen var det ovant att starta upp dagens rutiner (Arvids) och jag blev nästan skrämd av min bleka nuna i spegeln...Men allt eftersom dagen har gått känns det som jag får tillbaka krafterna!  (Trots onda sammandragningar som tvingat ner mig under en filt på soffan under kvällen...) Jag hade sd med A redan från v.20, men aldrig att de gjorde ont...Det är nog det som oroar oss lite nu, men efter ett samtal med gynakuten har jag fått goda råd att följa!

Sjukdomsveckan har ju inneburit mkt mindre mat för min del, men vågen visar 3 kg + , så det gör mig lite lättad...Och pyret fortsätter leva loppan i magen!

 

Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0