Barnvakt

Mammas badkille hittade världens bästa koja!

Idag kom syster och mamma hit på förmiddagen. De tog med Arvid ut och jag fick massor av tid att pyssla med mitt! Så skönt!! Imorgon börjar jag jobba, 7 dagar på raken! Så det känns bra att ha ordnat upp i "kaoset" härhemma innan dess.
Fast tanken nog var att jag skulle vila och ta det lugnt (Tack mamma och Emma!) Så kunde jag inte hålla mig...Nu har jag sorterat bland Arvids leksaker, tvättat och hängt, bäddat rent och rensat ur en stor kasse kläder till klädinsamlingen. Jag har på tok för lätt för att samla på mig saker, men som tur är har jag någon slags rensningsperiod just nu. Det som inte används utan hamnat längst in i något skåp eller skrubb ska väck!

Nej nu ska jag börja med middagen! Förhoppningsvis kommer F hem med paket till mig lite senare :-)

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0