Vinterväder med strålande sol!

Jag hör många klagomål på vintervädret nu...Våren är efterlängtad! Men dagar som denna är det ändå ok tycker jag. Jag har skottat av taket ( ja, jag vet att det inte är lämpligt F...Men du vet hur nojjig jag är med vår bräckliga tillbyggnad...)och lapat sol i massor, senare blir det en långpromenad! Hoppas få lite färg på mina vinterbleka kinder ;-).

Kl.15 har jag planerat in simning på jobbet- min perfekta träningsfom just nu!Lovin it!
Resten av veckan är jag ledig och jag jobbar på att få med familjen på lite shopping...Får nog jobba hårt om det ska gå vägen, men jag har några mkt viktiga inköp att avklara. Kanske kan det bli en tripp på egen hand?...

Ut och njut av solen!!!Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0