Till 2-åringen!

Traktorer...

...Och ryggsäck + mössa från Everest.

Idag fick jag ett erbjudande som inte kunde motstås...Kusin och moster skulle på en shoppingtur och om jag ville fick jag följa med! Snälla mamma vaktade Arvid så jag nappade direkt! Som oftast när man inte ska ha något speciellt, kommer man hem med massor av kassar. Just så blev det idag... Jag är mest nöjd med Arvids 2-årspresenter, men det blev faktiskt även lite fint till bebben i magen! Och mamman fick sig också lite nytt så nu är shoppingbehovet mättat för ett tag. Härligt!

Kram//E
Cilla
2010-02-26 @ 11:34:45
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Den där ryggsäcken har vi med. Den har varit jättebra. Trots liten storlek får man plats med mycket!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0