Lediga söndag...

Gosiga Edit 14 dagar gammal!

Idag har Arvid träffat lilla kusin Edit för första gången. Han fick t.om ha henne i knät en liten stund och i bilen hem var han så stolt! Han vinkade "hejjå bäbsen" ända tills vi kom ut på landsvägen. Då somnade han och sov sedan som en stock hela bilresan hem.

Nu efter middagen har F börjat montera ihop expedithyllan på lekrummet. A hjälper förstås till och springer runt med sina små plastverktyg och skruvar :-) sötingen! Jag är sugen på att baka något smarrigt allahjärtansdag-fika tills F kommer hem från cyklingen ikväll...Får se vad det kan bli!

Kram//E
Katrin
2010-02-14 @ 18:20:41

Nej nu tror jag att även jag måste spara ihop till en systemkamera, har försökt få en bild när Edith tittar, men icke! Jättefint kort!

// Mulle

Elin
2010-02-14 @ 18:53:59
URL: http://elinpels.blogg.se/

Å, ja det tycker jag!! Har inte ångrat mig en sekund :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0