20 weeks!



En liiten kalaskula till mage har jag nu och jag stortrivs! Mitt i vecka 20 nu och jag har rejäl växtvärk emellanåt. Mår annars toppen!(Bakom mig är hyllan uppe och allt i en enda röra- såsom ett lekrum ska vara??)...Arvid var svårlagd ikväll,men nu har tystnaden äntligen lagt sig...Liten oro att han håller på att bli förkyld igen. Både varm och snorig *suck*. Vart är vårvärmen? Känner mig ganska less på snö, snor och vinterkyla nu!

 

Finns ingen ork kvar till bak, så vi får se vad frysen har för gott att erbjuda ;-) . Den kommande vecka ska jag verkligen försöka ta mig tid att vila! En liten nap för att slippa den här utmattande tröttheten om kvällarna. Jag är omöjlig att sova om det inte är kväll/natt men jag tror det skulle göra gott! Min kommande arbetsvecka har ju bara en ledig dag också... Men mkt roliga förberedelser inför lördagens träningsdag!!!

 

Kram//E

Johanna
2010-02-14 @ 19:10:18
URL: http://karleksallen.blogspot.com

Jättefiiiin! Glad alla hjärtans dag! Kram Johanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0