Vi andas ut

Det var en galen morgon imorse. Jag tassade upp kl.07.00 och fixade frukost och tände ljus.Okristligt tidigt för att vara hos oss (jag vet att jag är bortskämd med toksovare till barn...) men strax före åtta var även barnen uppe och redo för en ny dag!

Sen knackade besiktningsmannen + J och S på dörren och Arvid fick ögon som tefat. Inte varje morgon vi får besök av ett gäng "okända" människor, som kikar runt och undersöker husets alla vrår, haha! Arvid var genast med på noterna och började rada upp leksak efter leksak. Han ville visa sitt rum och sprang runt och babblade. Ja, han var verkligen i sitt esse! Det var mindre populärt när jag föreslog att vi skulle göra oss redo för dagis. Och sen jättekonstigt att hans nyblivna bästisar skulle stanna kvar hemma fast vi skulle iväg! Nåja, TILLSLUT fick jag med båda ungarna i bilen och vi kom iväg.

Besiktningen verkar iaf gått bra och det är så skönt att äntligen kunna andas ut...Galet att vi snart ska flytta härifrån! Och att vi efter idag har huset nästintill sålt!

Imorgon går färden till Uppsala för tapetjakt. Äntligen kan vi sätta klorna i sovrummet i nya huset. Whiiiii!!!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0