Tvärslut

Känner mig helt slut och undrar vart dagen, ja hela veckan tog vägen!?...Finns det ingen hejd på hur fort tiden kan gå? Det är redan mörkt ute och jag borde börja fundera på middagen...Phu, just idag ingen ork alls!

Jag hoppas, hoppas, hoppas kunna komma iväg och träna pump ikväll. Det behövs!!! Det känns så tydligt att jag inte tränat på ett tag nu och frustrationen liksom byggs upp inom mig! En konstig känsla som att jag skulle kunna ge mig ut och springa en mil i snöovädret eller nåt. Skumt...Som sagt, behöver träna/rensa tankarna och ta ut mig. Sen kommer jag få prima förstår ni :-). Ladda upp det där tålamodet som behövs med en liten trotsmåns i hemmet. Världens bästa lilla trotsmåns!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0