Utmanar mig själv!


Dagens bodypumppass...

(Uppvärmning 10kg)
Ben 10kg  (kan mer men mesar lite)
Bröst 10kg
Rygg 12kg
Triceps 7kg
Biceps 7kg
Utfall 7kg
Axlar 7kg

Tog det lite försiktigt på dagens pass då det var längesen sist. Men överlag ser mina vikter i pumpen ut som ovan för tillfället...Lägger mitt krut på armar och vill framför allt bygga på mina axlar! Ett litet mål om min träning kan flyta på problemfritt framöver:

Ben 20kg
Bröst 14kg
Rygg 17kg
Triceps 12kg
Biceps 9kg
Utfall 12kg
Axlar 9-10kg

Det har tagit tid för bålstabiliteten att komma tillbaka efter den här graviditeten men nu känns plankan och armhävningspositionerna som de ska!
De senaste releaserna av step och balance är nu i min ägo så över jul blir det till att öva in nya pass. KUL!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0