Leo


Jag har fastnat i "leopardmönsterträsket" och föll pladask för denna filt från Rock your baby! Sååå...Om nu någon mot förmodan inte hittat någon julklapp till Freja, så är denna väääldigt önskad :-). Ni hittar den hos oiidesign som dessutom kör fraktfritt! Pliiiis tomten!... Annars hoppas vi att den finns kvar på mellandagsrean!

Kram//E
Elin
2010-12-21 @ 21:23:44
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Supernygg, jag älskar också leopard! Jag hoppas också på en bra rea i år, jag jobbar alltid i mellandagarna annars, men i år då jag är mammaledig ska jag passa på att fynda :) vad kul att du blev inspirerad av mitt pyssel, det är så kul att man både kan inspirera själv samtidigt som man blir inspirerad av andra! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0