Hjälp!

MOLO vs.Villervalla!

Svåra val att göra såhär i julreatider...Freja behöver en ny overall och jag har kärat ner mig i två olika. Velar fram och tillbaka, så svårt att bestämma mig om vilken jag gillar bäst! Molos snygga lurvoveraller går ju inte av för hackor. De är dock ganska tunna...Och man kan nog räkna med ordentlig vinter ett tag till!
Villervallas overall är en fodrad fleece, men då kan man inte vika över händerna. Älskar "vikaöveroveraller" då det är lite bökigt med vantar och tossar som ska på och av.

Vilken tycker NI mest om??? Hjälp!
Carro
2010-12-28 @ 21:58:03
URL: http://fitnessa.blogg.se/

god fortsättning! :O) jag hade lätt tatt den som går o vika över händerna, vår skrutta älskar nämligen o sprattla med både händer o fötter..oavsett hur varmt eller kallt det är utanför. Dubbla vantar blir annars ett måste ;O)

Lynn
2010-12-30 @ 09:21:56
URL: http://edvida.blogg.se/

Jag tycker absolut den lurviga från molo. Bra att kunna vika över händerna, ta en storlek som passar i vår och ta ett extra lager kläder på fram tills dess. Så fint det har blivit här på bloggen, supersnyggt!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0