Gó kväll!

Idag hade jag planer på att baka. Julgodis såsom mintkyssar, knäck och fruktkaka! Fylla frysen med gott till jul! Men vädret gjorde att jag bara ville ut. Mamma och jag tog en promenad i kylan och det var såå skönt. Skjuter på julbaket till imorgon.

Nu på kvällen har vi hjälpts åt att städa inför morgondagens besiktning. Igår gick det över förväntan och vi behöver tack och lov inte bryta upp köksgolvet lagom till jul! Skåpet under diskbänken ska bort och sedan behöver där luftas ett tag. Nytt golv blir det också!

Innan sängdags blir det glöggfika och Maria Wern på 4:an.

Kram//E
Lina
2010-12-09 @ 11:21:50
URL: http://www.gammalfjortis.se

Vilka härliga bilder!

Själv fick jag ligga hemma sjuk trots solskenet. Blä!

Yes, bild nr. 5 vann så jag skickade in den idag. Tack för din röst! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0