Fjärde advent

Busa som utforskar granens glittrande ting

 


 

Helgen är snart till ända och julhelgen närmar sig! Vi har börjat fila på en lista med vad som ska ingå på årets julbord...Snön yr utanför och vi har mysigt med tänd brasa. Julfeelings!

Idag har Arvid och F varit i Björinge och bakat pepparkakor med farmor. Freja och jag stannade hemma och tog det lugnt. Jag började kolla igenom min garderob och försökte rensa undan lite som inte används...Tanken på hur mkt vi behöver göra oss av med inför flytten ger mig smått panik! Men det är ett gyllene tillfälle att verkligen spara det nödvändigaste och låta annat som man samlat på sig (Shit, det har blivit en heeel del under bara 3,5 år) åka på tippen/säljas.

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0