Fina fynd!

Syskonmatchning :-), velour från po.p

Söt topp med volang och sjal från Lindex.

Loosefit jeans, Lindex. Älskar!

Mysdress i velour till  mamman! Stadium.


Nu när man är tillbaka i sin "vanliga" form efter graviditeten känns det extra kul att handla kläder! För en gångs skull så fick faktiskt mamman och pappan mer än barnen och det hör då inte till vanligheterna :-).

Fyllde även på Kottes byxgarderob med två mjukisar. Går alltid åt! Fick blunda för mkt fint till Frejalutt...Hennes garderob svämmar över...Men man kan ju alltid bunkra upp med lite större storlekar! Fråga min kära sambo vad han tycker om det,haha. Oftast det jag skyller på för att kunna shoppa lite extra!
Kruxet nu är att jag redan bunkrat en hel del i stl.74/80 sen tidigare reor...Men det finns plagg jag har väldigt svårt att motstå nu på rean!


Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0