Färgsprakande

 

Litet urplock från Frejas garderob...


Har börjat röja i barnens garderob. Där råder kaos och urvuxna kläder behöver rensas bort. Begagnade fynd blandat med nytt och alla möjliga färger och mönster. ÄLSKAR barnkläder!!!

De redan urvuxna kläderna ligger ihopvikta i en byrå på övervåningen. Överfull nu...Tanken är väl att rubbet (förutom några favoriter...) ska ut på tradera. Men nääär ska jag hinna ta tag i det kan man undra, haha. Inte nu under julen iaf! Bara att hojta till om någon av er är intresserad av barnkläder i stl.56 och uppåt!
Lynn
2010-12-14 @ 16:03:58
URL: http://edvida.blogg.se/

Åhh, så mycket fint! Jag antar att Ida/Freja och Edvin/Arvid har samma storlek men jag tar gärna en titt på fredag ;)

Vi ses!

kram Lynn

Elin
2010-12-14 @ 21:26:40
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Hej och tack för din snälla kommentar i min blogg, vad kul att du gillar den! Jag ser att vi har typ exakt samma smak vad det gäller barnkläder, jag gillar också molnmönstret :)Jättefina kläder, och jag håller med att det är så drygt att lägga upp massa kläder på tradera, men det är ju kul att få in pengar till att köpa nytt :) Jättemysig blogg du har också, och vilka fina barn! kram Elin

Bodil
2010-12-16 @ 11:08:19

Tjo! hojt hojt! =) vi skulle kunna ta en titt på vad du har för skoj! köper gärna lite grabbkläder av er! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0