Snabblunch

Lunchen avklarad, fick "röra ihop" det som fanns hemma och nu klarar jag nog en långpromenad! Freja sover som en stock just nu (till skillnad från inatt...) så hon kommer nog inte protestera :-).

Jag saknar Arvid härhemma men det märktes att han gillade att komma till dagis. Skönast är att vi nu kommer få ordning på rutinerna igen (hoppas jag!) Den senaste veckans kvällar har varit smått kaotiska då Arvid inte kommit till ro alls, trots flera godnattsagor. De två senaste kvällarna har han ju somnat på RÄTT tid men "fel" plats (syskonvagnen under promenad). Väldigt smidigt iof men inget vi vill att han ska vänja sig vid. Nej inatt hoppas jag att han somnar in i sin säng :-).

 

Återkommer senare med lite BILbilder!

Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0