Min kväll

Nyss hemkommen från en vild timme tillsammans med ett glatt och härligt gäng. Flaskor tömdes, folk sjöng och ropade så svetten rann- vilken kväll! Imorgon kommer vi alla må som vi förtjänar...Speciellt jag!

Och det är självklart ett gruppträningspass jag varit på, inget annat ;-).

Separationsångest från Freja- JA! Men det handlade ju bara om ca 1 1/2 timme så jag slet mig tillslut. Nu tar jag igen med massa bebisgos och prat i soffan. Och jo ,det låter på henne som jag nog kan få åka iväg på bodypump nästa vecka också :-).
Imorgon kommer jag vara stel som en pinne. Garanterat! Men konstigt nog gillar jag träningsvärk i vissa muskler. Rumpa och mage (som jag måste jobba mest på sedan graviditeten) och rygg som behövs nu när lilla guldklimpan väger dryga 6 kg...Där vill jag känna ordentligt träningsvärk!

Sov gott, det kommer jag göra♥

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0