Glada besked!


Nu har jag klarat av ännu ett bodypumppass! Helt skakis!!! Fogarna gör sig påminda då och då och jag vet att det gäller att lyssna till kroppen...det är värre nu än efter graviditeten med Kotte och löpningen borde jag nog lägga på hyllan ett tag till tror jag...Inte fogarnas bästa vän direkt!
Bodystep på fredag och huvudet skriiiker efter det. Men jag får nog behärska mig från det ett litet tag till. SVÅRT när det är så himla kul!!!Nu får jag fokusera på att bygga upp och stabilisera. Herregud jag kommer hinna träna i sinom tid. Det är ju i princip mitt jobb liksom :-).

Så till alla glada besked som regnar över oss just nu! Vissa lite chockartade till en början men wow, några i vår närhet kommer få ställa om sin tillvaro ordentligt. Och det kommer gå såå bra!

Vi kommer också få "ställa om" lite. Ett projekt som fortfarande ligger ett tag fram i tiden men kräver massor av planering...Samtidigt som gäller det att njuta och leva i nuet, känns det svårt att släppa :-). Nästa sommar kommer bli väldigt spännande!!!

I övrigt en supertisdag med babycafe´,fika och såklart bodypump!

Kram//E
Carro
2010-09-01 @ 09:58:00
URL: http://fitnessa.blogg.se/

Bodypump -i lööööve! Mycket bra träningsform att börja med efter en graviditet. Helkroppsträning, styrka + kondition, kontrollerat, stabilt (får väl skippa vikter på utfall i början förståss...)och fartfyllt asaroligt!!!

Elin
2010-09-01 @ 10:06:24
URL: http://elinpels.blogg.se/

Japp, bodypump is the shit!;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0