Flera flugor i en smäll

Idag har jag varit själv med barnen från morgon till kväll. Då gäller det att vara lite påhittig för att få något gjort!
Några mutor redo och ett gäng ess i skjortärmen för att få allt att klaffa. (Arvid har en förmåga att hitta på en hel del när mamman ammar till exempel...)

Dagen inleddes med vattenfärger och kritor. Arvid älskar att måla och jag flyttade in strykbrädan i köket och fixade med tvätt och namning av Arvids dagiskläder. Samtidigt provade jag också vattenfärgerna och vi gjorde finfina handavtryck!
Därefter blev det dubbelt upp i bad för kidsen då Arvid var med om en liten kissolycka och Frejalutt vaknade i vagnen i orange gegga upp till öronen...Men nu doftar de nyponros bådatvå ;-).

F var hem en snabbis efter jobbet med en överraskning och sedan drog han vidare på motortävling vid Lunda. Men Arvid somnade hur smidigt som helst och nu får jag min välförtjänta stund. Ingen träning idag, bara latte och benen uppslängda i soffan. Här ska slappas!!! :-)

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0