Tidig kväll...

Förra helgens fredagsmys...

Hjälp den här tröttheten är förlamande! Jag gillar det inte, eftersom jag i mitt "vanliga" ogravida tillstånd bara sover när det är absolut nödvändigt! dvs. nattetid och ALDRIG en lur dagtid :-). Men som med Arvid var den sista trimestern en riktig dimma...Jag klarade inte att vara uppe längre än till MAX kl.20.00! Sånt man glömt bort tills nu när det verkar vara dags igen.
Jag vill gärna kämpa emot tröttheten och nu har jag svept en stor kopp kaffe!(hallå, vi har ju inte ens börjat fredagsmyset!) men för att citera en klok barnmorska så "säger kroppen till om vad den behöver" och jag antar att jag behöver lite extra vila nu de tre sista månaderna...Bara gilla läget ;-). Så kl.20.12 denna fredag säger jag godnatt,hihi. Hoppas bara vildan därinne också vill sova, hennes kickar är ibland så hårda att jag hoppar högt! Det är en stark brud!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0