Påskmiddag...

...Hos gammelfarmor tillsammans med släkten idag!Arvid stod som vanligt i centrum och pladdrade om allt och inget. Han somnade på stubb när vi kom hem :-).
Vädret idag har varit underbart och vi åt årets första mjukglass! En kort promenad blev det också, men shit- mina fogar strejkade rejält! Inte lika lätt att vila ryggen denna grav. eftersom jag alltid bär Arvid ner från övervåningen och in/ut ur bilen...Men nu när F är hemma faller det på honom!

Har massor jag borde göra men jag tror det blir soffläge :-) Vill gärna visa er min 27-veckors mage! Men det får bli senare...Lilltösen är en riktig VILDING vill jag lova och kickar loss ordentligt! Såhär framåt kvällningen är det mest aktivitet i magen så ibland tar det en stund innan man får sova :-). Hoppas iaf på en tidig kväll ikväll. Imorgon väntar både arbete och påsklunch hos svärföräldrarna!

GLAD PÅSK!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0