Onsdagsmage!

En jobbig dag med migrän som följd...Hua, nu ska jag bädda ner mig och hoppas på en bättre morgondag!
Jag har inte ansökt om någon havandeskapspenning denna grav. men nu har det börjat kännas tungt på jobbet. Alla arbetsuppgifter går inte att genomföra längre och jag är glad över att simhallen stänger för säsongen snart. Badvaktstiden i 30 grader är inget vidare...

Ja, dagarna till semestern är räknade och jag längtar faktiskt...Det ska bli så skönt att bara ha fokus på familjen,hemmet och såklart bebisens ankomst! dryga 7 veckor kvar...Sedan ska jag njuta av den sista tiden med bebismagen helt ledig :-).

Kram//E
Carro
2010-04-16 @ 09:47:16
URL: http://fitnessa.blogg.se/

åh så fin du är Elin! Jag kan tänka mig att det varit full rulle på jobbet den här veckan (nästa vecka blir ju oxå lite lätt annorlunda), bra att du har något härligt att se fram emot :O) Stor kram o trevlig helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0