Torsdagkväll..

Sköldpaddspyjamas från barnlyan.se

Arvid sover och jag och F ska dricka varm nyponsoppa ( c-vitamin, c-vitamin ). Arvid verkar äntligen kvitt snor och snörvel, lagom till dagisstarten... Där han med stor sannolikhet får sig en ny omgång...men skönt att det är bra för denna gång!!

Jag gav mig på att prova en ny maträtt idag (att laga alltså) och det blev verkligen inte gott! Trots att jag följt receptet till punkt och pricka.*suck* Eftersom jag tänkt åka till systemet och inhandla vin till "tjejkvällen" hos S imorgon, så blev det hämtmat vid samma vända...

Visst är väl pyjamasen ovan gullig!? Arvid skulle behöva en ny och jag funderar på denna!
Nu blir det en titt på säsongspremiären av LYXFÄLLAN!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0