Söndagsshopping!

 

Jag är just hemkommen från en shoppingtrip med mami! Går som i ett litet lyckorus då jag hittat så mkt bra!! Överst är lite dagisgrejor till A. Fleecefordade galonvantar och regnsydväst till regniga dagar (everest). Med den färgen kommer han att synas,haha. Ullstrumpor från polarn som kommer värma bra i stövlarna! köpte även en märkpenna till att märka upp A:s kläder till dagis. (Imorgon börjar ju inskolningen!)

Jag förälskade mig i en jacka från G star ( mellersta bilden) Sitter perfekt på och kommer nog bli en "innan och efter- träningsjacka"

Sedan hittade jag faktiskt ett par jeans ( Jo,tro det eller ej Malin ;-) ) Som jag verkligen gillar! Till dem en varm och skön ullkofta med knytband i midjan (nedersta bilden). Två träningslinnen blev det med, för det går ju alltid åt =). Riktigt nöjd!!! Tack mamma för en härlig eftermiddag!

 

Kram//E

Anneli
2009-09-07 @ 12:24:02

Ja visst hade vi det mysigt, är så nöjd med nya träningsskorna :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0