Sängdax!

Nu ska jag bege mig upp till mina grabbar som redan sussar i vår säng. Jag älskar när A sover mellan oss, trots att vi nog alla tre sover bäst när han tussar i egen säng, men det är så mysigt med honom nära! Och han e ju så go´och ka pussas och "klappa fint" på mig när han vaknar,hihi.Jag har gått från traderaförsäljare till traderaköpare idag...Ännu ett regnställ eftersom A:s nuvarande är i största laget! Regnställ är ett måste på dagis you see =) Skalbyxorna från po.p är ju toppen men fortfarande lite för långa...Så nu blev det storlek 80 (Som Arvid aldrig verkar växa ur!) inget jag klagar över iof =).

 

Imorgon är jag inne på min sjunde arbetsdag på raken. Känns att jag behöver vila men det beror främst på förkylningen som inte vill ge sig. Både näsa och ögon rinner och jag har insett att steppasset på fre tyvärr inte funkar för mig...Grr! Jag vill!!

Ledighet fre,lör och sön hoppas jag gör susen!!

 

Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0