Måndag

Idag känns livet lite tyngre än vanligt... Arvid är på dagis nu och jag hoppas hoppas att allt går bra! han blev jätteledsen när jag vinkade hejdå imorse så det kändes ju helfel att lämna honom...Ush vad jag saknar lilleman! Det är F som ska hämta honom vid 14 men jag tror att jag också följer med. Sedan börjar jag jobba direkt efter.
Nu ska jag passa på att plocka undan lite härhemma.Känns väldigt ovant att inte A är med! Jag kommer på mig ibland då jag tror att A ligger uppe på sitt rum och sover. Jag smyger i trappan och stänger dörrarna tyst och försiktigt (som i vanliga fall) Och kommer sedan på att han inte ens är hemma! Nåja, framöver kommer A bara att gå på dagis tis,ons och tors och det känns faktiskt väldigt bra! Så som jag och F jobbar kan vi pussla ihop det så och ha vår lille kille hemma större delen av veckan.

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0