Lugn och ro

Höstbild...
I vårt hus...A sover gott och F och jag dippar grönsaker och tittar på "MÄN SOM HATAR KVINNOR" (äntligen) den är riktigt spännande! Fortfarande har förkylningen ett fast grepp om mig men jag mår mkt bättre nu än på förmiddagen. Kanske vänder det nu??hoppas!!

Jag och A har rått om varandra ordentligt idag och tro det eller ej, han har varit riktigt MAMMIG! Efter storhandling i Östh hälsade vi på hos mormor(mamma!) och fick god mat. A fick även ett par jättesöta raggisar som mormor stickat! Blir bra nu när kylan kryper in och kyler ner våra golv...Nu måste jag återgå till filmen! Jag har vääldigt lätt för att slinka undan och inte titta färdigt när vi ser på film (hittar ofta en massa annat som behöver göras...),men denna vill jag verkligen se!

Trevlig helg!//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0