Ledighet

Men den började lite tidigare än jag hade önskat...Men vilan har gjort mig gott! Jag och Arvid har haft lilla julafton under eftermiddan! Paket med nya fina kläder till kotte ( H&M,villervalla och po.p,några smakprov ovan) och jag har lyckats prova allting på honom utan protest! Denna kille kanske går i mammas shopoholic-fotspår ;-).


Å vad underbart det ska bli att rå om familjen hela helgen nu! Imorgon planerar jag en riktig lyxmiddag och jag och A beger oss till Östhammar för att handla en sväng imorgonbitti. Fredagsmys!
Mycket som behöver fyllas på i hemmet (blöjor och hushållspapper bl.a) och gissa om jag ser fram emot slutet av denna månad- Då jag äntligen får LÖN!!!Denna kväll blir inte mer spännande än såhär...Men rätt spännande har det varit ändå...

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0