Färgklick!


Nu har jag efter mycket om och men klickat hem en beställning kläder till A från Villervalla. Jag gillar kvaliten på deras kläder och så har de ju riktigt härliga färger! Det blev blandade randiga färger från topp till tå =). Mössa, t-shirt, tröja, långkallingar och strumpor.Blir skönt med lite nytt nu till hösten och nya skor och stövlar ska också införskaffas till gossen. Märker att det behövs lite dubletter av klädförrådet nu när han ska gå på dagis. Skönt att kunna ha grejer stå kvar där och slippa släpa fram och tillbaka förstås!

Inskolningens tredje dag är nu avklarad, och allt känns jättebra! A är helt slut och sover som en stock så det märks vad alla nya intryck påverkar...Änsålänge har allt fungerat utom sovstunden...Beror såklart inte på min lilla guldklimp!! ;-) men han är van att sova när det är ganska tyst runt omkring och de gånger vi(han) försökt sova har vissa barn VÄGRAT! och det har varit lite livat runtomkring, milt uttryckt. Idag sov han sin lur i vagnen utomhus! Lugnt och rofyllt =)
Men ingen tvekan om att han trivs, tror faktiskt inte han skulle protestera ifall jag lämnade honom redan imorgon =) Meen två dagar till minst, ska jag vara med!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0