Väggord.

När man mestadels ligger/sitter i soffan och vilar nuförtiden börjar pysselnerven spöka ;-). jag har klippt och klippt och med lite tejp har jag satt upp väggordet tillfälligt för att se hur placeringen känns. Vad tror ni??

Jag ska börja kolla igenom alla bilder på datorn också har jag tänkt. Jag vill beställa förstoringar på Kotte!! Jag har flera ramar som bara ligger och väntar så nu ska det bli av!

Ev. så blir det en liten fotosession på A imorgon. Med nya kameran kan man kanske få till några fina kort att förstora upp =)

 

Kram//E

Jenny
2009-11-02 @ 23:33:51
URL: http://jennyn.blogg.se/

Så fint ni har renoverat det, jätte kul att se :) Här bygger o inreder vi för fullt också, så alltid lika kul att få inspiration!



Lägger genast till dig bland mina favoriter!



Ha en fin kväll!



Kram Jenny




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0