Torsdag

Vi har precis vinkat av kusin T med mamma som varit här på middag. Kul att se hennes fina mage! Det är visst en liten vilding som bor därinne! =) Och kul att A och T leker så bra ihop. De känns så mkt mer jämngamla nu än tidigare.

Min dag har varit bra men lite orolig...En kär vän ringde mig imorse med bekymmer...Lyckligtvis har allt ordnat upp sig nu och jag är så lättad!Det lilla lilla miraklets hjärta pickade för fullt =) Lycka!

Dagarna går så himla fort när man jobbar! imorgon jobbar jag kväll och därpå hela helgen. SKÖNT med sovmorgon imorn!!
...Jaha, och nu borde jag öva bodystep för fulla muggar...Leder mitt första pass på tre veckor imorn, och jag är ringrostig både när det gäller koreografi och kondis. Kan bli spännande! Kom och va me´vettja ;-) kl.17 kör jag igång.

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0