Oh my!!


Bodystep är verkligen den träningsform som får mig TOTALT utmattad! En ordentlig genomkörning av hela kroppen och jag kan aldrig, även om jag skulle vilja, känna att jag tar det lugnt på ett steppass. Det är gärnet som gäller!!!
Idag kändes det att det var ett tag sedan...Sista konditionstoppen trodde jag nästan kräkan var nära,haha!
 Men shit, bodystep är så himla kul! Gäller att hålla tungan rätt i mun när man ska shoa, shimma och peppa, samtidigt som man tar i för kung och fosterland. Men att ta i så man mår illa...Njae. Jag får fila på konditionen till nästa fredag ;-)

Trevligt fredagsmys! Själv jobbar jag...//Elin

Carro
2009-10-26 @ 10:04:04

det var sååååå kul! Du är en jätte duktig instruktör, och flåset, ja det har du snart igen! ses!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0