Kvällsmys

Sitter uppkrypen i soffan med en filt och en massa bra läsning som snälla L kom över med till mig idag, Tack!!

(Även lille E var med och han hade kopplat på charmen rejält, gullungen!)

F pysslar i garaget (tripptrapp-verkstad) Och jag bara njuter av lugnet som lagt sig i vårt hus. Riktigt höstrusk ute så lite tända ljus för xtra kvällsmys har jag tänt. M & D har just åkt efter en fika och massor av prat. det var länge sedan sist och mkt att ta igen! Jag är så glad att jag äntligen känner mig piggare! Fortfarande lite yr och seg men ändå stor skillnad mot tidigare. Så nu blickar jag framåt =)

Ska bearbeta F att ta in vårt badkar igen (Jag ÄLSKAR att bada i badkar!!) Det börjar bli trångt för A i sin balja och dessutom finns det inget skönare än ett varmt bad såhär i höst/vintertider. När vi flyttade till huset så fanns inget badkar i något av de 2 badrummen och jag var fast besluten att köpa ett genast! Sagt och gjort!

Det åkte dock ut rätt snabbt då vi planerade att ställa skötbordet på dess plats. Men NU. Nu vill jag kunna bada igen.

 

Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0