Härliga höst!

Den här dagen har varit kanon!! Känner mig piggare för var dag som går och efter ett bra samtal med min husläkare känns det ännu bättre. Mina värden är toppen så nu ska jag bara släppa alla tankar kring det. Inte spekulera i vad som varit orsaken till hur jag mått utan bara släppa det!!

 

Arvid och jag har bakat bullar idag. Arvid älskar bullar!! Så det gällde att passa både deg och bullplåtar från sugna små fingrar. Sedan kalasade vi på nybakt och iskall mjölk! En promenad i det fina höstvärdet blev eftermiddagens sysselsättning. A fick sitta i morfars traktor och var såklart helnöjd =) Sedan gick vi ner till sjön och tog lite fina bilder. Det blåste dock iskallt så vi blev inte långvariga.

Jag har en liten förhoppning inför morgondagen. kanske ska jag prova att träna lite...Bodysteppen kl.17, å vad kul det skulle vara! Får se hur kroppen känns!

 

Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0