Underbara måndag...


Tänk när A var en sånhär liten skrutt...:-)
Ibland är faktiskt måndagar riktigt sköna! Speciellt när man vet att man snart blir ledig igen ;-)...Onsdag- fredag är jag ledig och jag vet iaf en sak som måste göras under den tiden. En rejäl storstädning!!! Och då inte bara "det vanliga" .Det behöver rensas! Jo, jag ser faktiskt fram emot det...

Idag kom * med hundar och vi tog en härlig promenad, den vanliga rundan. Mycket bebisprat blir det och det gillar jag! Delar med mig så gott jag kan av egna upplevelser och erfarenheter till henne...Men vissa saker glömmer man fort...Andra saker glömmer man förstås aldrig! :-)

Ikväll när jag kommer hem, trött och liite sliten ;-) så väntar F med smörgåsar och te. Vi ska se dagens avsnitt av "Livet i Fagerviken", som F spelat in, och bara rå om varandra den lilla tid som blir kvar av dygnet...Vi ser inte mkt av varandra i början av veckorna direkt, så det gäller att ta tillvara på tiden som ges!

Kram//E






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0