Toodeloo!


Denna helg går alldeles för fort! Igårkväll somnade jag halv åtta och vaknade samma tid imorse...Utsövd,äntligen!!
Trots det tråkiga väder vi haft idag har vi både vart till lekparken och hos mormor, och nu på kvällen har vi haft fikabesök. Min hemmagjorda hallon och citronglass tillsammans med en bit schweizernötkaka gick hem! Ska lägga ut receptet till er senare :-)

Imorgon har jag bokat badet på jobbet så vi blir ett gäng som ska mysa med småkidsen i 34-gradigt vatten. Kommer bli skönt i det här ruskiga vädret! Därefter ska vi gratta Arvids äldsta kusin R på 9-årsdagen.

Förresten, i förrgår hade jag och F glöggpremiär och pepparkakor med ädelost till! Tänk att det är lika gott varje år...

Kram//E
Jenny
2009-11-14 @ 23:23:30
URL: http://jennyn.blogg.se/

Vilken härlig bild, o mysigt med glögg, längtar efter det också!



Hoppas ni haft en riktigt mysig kväll, kram Jenny

Johanna
2009-11-15 @ 13:01:04
URL: http://karleksallen.blogspot.com

Åh va mysigt att ha badet för Er själva!!! Jag funderar på att " glögga " snart jag med! Det är ju så gott! Ha en riktigt skön söndag!!! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0